Německé šrotovné zvýšilo zájem o Škodovky

Takzvaná šrotační prémie, kterou zavedla před časem německá spolková vláda, vede k lepším prodejním výsledkům, než se čekalo. Nejvíce z ní těží automobilky Škoda a Volkswagen.

Přidejte svůj názor

Německo se rozhodlo dát každému, kdo si do konce roku koupí nové auto, dotaci 2.500 eur. Jedinou podmínkou je ekologická likvidace vozu staršího 9 let. Zájem o finanční pomoc je však vyšší, než se očekávalo a hrozí, že uvolněné peněžní prostředky brzy dojdou. Vláda přitom vyčlenila 1,5 miliardy eur a jakékoliv další navyšování fondu odmítá.

S využitím šrotovného se v Německu dosud podařilo prodat 90.000 aut domácí značky Volkswagen a téměř 50.000 Škodovek. Na 40.000 zákazníků pak volilo automobilku Opel a 30.000 si připsal francouzský Renault i italský Fiat. Celkem se v únoru na německém trhu zvýšil meziročně odbyt nových vozů o 21,5 procenta.

Více o autech na www.autoroad.cz

Témata: šrotovné
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Koncern Volkswagen představí v Pekingu osm nových modelů

24.04.2018 12:37 Peking - Koncern Volkswagen představí na autosalonu v Pekingu celkem osm nových modelů určených pro…

Škoda představila model Kamiq, nové městské SUV pro čínský trh

23.04.2018 11:04 Peking - Nové městské SUV automobilky Škoda Auto určené pouze pro čínský trh ponese název Kamiq.…

Škoda Auto v dubnu představí městské SUV pro Čínu

18.04.2018 15:23 Mladá Boleslav - Škoda Auto ještě v dubnu představí nové městské SUV, které bude určené pouze pro…

Tesla opět dočasně přeruší výrobu vozu Model 3. Musk přiznal chybu

17.04.2018 10:53 San Francisco - Americký výrobce elektrických automobilů Tesla Inc. dočasně přeruší montáž svého…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější o Autonovinkách

reklama
reklama