TEST: Škoda Fabia Combi Scoutline 1,4 TDI (77kW): Praktický drsňák

Když se před sedmi lety na autosalonu v Ženevě představila dvojková Fabia v terénní verzi Scout, Češi začali bláznit. Oplastovaný český hatchback doplnil v nabídce větší dvojkovou Octavii s plasty a zvýšeným podvozkem. Jenže roky plynou, současná nabídka modelů od Škody Auto je ještě širší a po boku nové Octavie Scout letos přišla v pořadí třetí generace Fabie v edici Scoutline, která naprosto změnila zaběhlé věci.

Přidejte svůj názor

TEST: Škoda Fabia Combi Scoutline 1,4 TDI (77kW): Praktický drsňák - anotační foto

Design

Abychom uvedli vše na pravou míru. Původní označení Scout vlastně není až zas takovým rozdílem oproti edici ScoutLine. Ani současná Fabie Combi se totiž v téhle verzi neproměnila v něco vhodnějšího do drsnějších podmínek. Ano, na voze sice vidíme ochranné plasty vpředu i vzadu, velký přední splitter a také černé plasty kolem lemu blatníků, jenže tím to vlastně končí.

Světlá výška má opět 135 milimetrů, což znamená, že Fabia ScoutLine nenarostla do výšky ani o jeden milimetr. Ve srovnání s předešlou Fabii Scout si "skautlajna" nekoupíte ve verzi hatchback. Výsledek? Před vámi bude stát na první dojem robustnější a drsnější Fabie v kombíku, která sice vypadá nadmíru pěkně, jenže ve výsledku se s ní dostanete na stejně přístupná místa, jako váš známý s normální Fabií.

Interiér

V základu je u provedení ScoutLine přítomen černo-šedý interiér, my jsme ovšem testovali exemplář se sportovnějšími sedadly a koženým paketem. Výsledkem bylo, že kabina připomínala větší Octavii RS, až tedy na menší rozměry. Ze snímků je patrný kožený 3-ramenný sportovní volant s černým prošitím, které nabízela také kožená hlavice řadící páky a madlo ruční brzdy.

Pokud ale čekáte, že se zde někde objeví loga ScoutLine, tak na ně rovnou zapomeňte. U této edice nedostanete ani plakety na dveřích, zkrátka je to vlastně další stupeň výbavy, který nepotřebuje kromě exteriérového paketu nijak jinak dál zvýrazňovat. Asi není potřeba znovu připomínat, že současná Fabie pak nabízí kvalitní a dobře slícované díly a vše je zde velmi dobře ergonomicky rozmístěno.

Pokračování testu, ve kterém jsme Fabii Combi ScoutLine pečlivě prověřili, hledejte zde.

Témata: Škoda Fabia
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: TEST: Škoda Fabia Combi Scoutline 1,4 TDI (77kW): Praktický drsňák

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Uber po nehodě opět obnovil provoz samořízených automobilů - anotační foto

Uber po nehodě opět obnovil provoz samořízených automobilů

28.03.2017 08:33 San Francisco - Vůz amerického provozovatele alternativní taxislužby Uber Technologies se v pátek v…

Německo zavedlo mýtné i pro osobní auta, platit se bude od roku 2019 - anotační foto

Německo zavedlo mýtné i pro osobní auta, platit se bude od roku 2019

24.03.2017 13:36 Aktualizováno Berlín - Řidiči osobních aut budou muset od roku 2019 platit za jízdu na německých dálnicích. O…

Pohonné hmoty v ČR dál zlevňují, ceny spadly i v Praze. Přehled - anotační foto

Pohonné hmoty v ČR dál zlevňují, ceny spadly i v Praze. Přehled

23.03.2017 09:38 Aktualizováno Praha - Benzin Natural 95 od minulé středy zlevnil o 16 haléřů na průměrných 31,07 Kč/l a cena…

Aféra Dieselgate: Škoda má zatím řešení pro 300 tisíc aut - anotační foto

Aféra Dieselgate: Škoda má zatím řešení pro 300 tisíc aut

22.03.2017 13:05 Kosmonosy (u Mladé Boleslavi) - Škoda Auto dosud vytvořila řešení pro opravu 300.000 vozů z celkem…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama

Nejčtenější o Autonovinkách

reklama
reklama