Nová Škoda Vision C: Designová studie sází na ostré moderní tvary

Mladá Boleslav - Škoda v rámci největší modelové ofenzivy ve své historii obnovuje a rozšiřuje svou modelovou paletu. Přitažlivé pětidveřové kupé ‘Škoda VisionC’ je předzvěstí dalšího evolučního kroku v designu značky Škoda: Design bude expresivnější, dynamičtější, emocionálnější a podtrhuje další vzestup značky. Studie pětidveřového kupé současně ukazuje šíři možností inovativních koncepcí karoserie.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Studie nové Škody nazvané VisionC

Škoda už více než 100 let vyrábí automobily, které splňují vysoké nároky na kvalitní design. Studií ‚Škoda VisionC' automobilka opět potvrzuje svou designérskou a vývojářskou kompetenci společnosti s bohatou historií.

„‚Škoda VisionC' je předzvěstí další evoluce designu značky ŠKODA. Podtrhuje vzestup automobilky. Vůz je důkazem vynikající designérské a vývojářské kompetence a podtrhuje dynamiku a vysokou hodnotu značky s bohatou tradicí," říká Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.

Jako pětidveřové kupé zaujme designová studie ‚Škoda VisionC' novým expresivním, dynamickým a emocionálním designem. Mimořádně působivé je střídání měkkých, lehce konturovaných, konkávních a konvexních ploch a ostrých, přesných linií. Plochy a proporce přesvědčí svým jasným uspořádáním a nezaměnitelnou hrou světla a stínů. Příď studie je sebevědomá a dynamická zároveň. Překvapivým řešením je záď s radikálním zakončením pátých dveří.

Vedle designových kvalit dokládá ‚Škoda VisionC' působivě koncepční sílu vývojářů značky ŠKODA: design, technika, prostornost, funkčnost a emocionální tvary karoserie typu kupé se tu spojují v přesvědčivou jednotu. ‚Škoda VisionC' nabízí dostatek místa pro čtyři osoby a jejich zavazadla.

Typické pro vozy Škoda jsou rozměrné páté dveře a velký objem zavazadlového prostoru. Moderní technika MQB, hnací řetězec blízký sériovému stavu, nízká hmotnost a optimalizovaná aerodynamika představují velký potenciál pro promyšlenou individuální mobilitu.

Pod kapotou pracuje přeplňovaný motor 1,4 TSI/81 kW, který je konstruován pro spalování zemního plynu i benzinu. Při provozu na zemní plyn spotřebuje vůz pouze 3,4 kg, resp. 5,1 m3 zemního plynu na 100 kilometrů, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 91 g na kilometr. Škoda tak dokazuje, že i atraktivní vozy střední třídy s konvenčním pohonem mohou již dnes dosáhnout náročných hodnot emisí CO2, definovaných v předpisu EU 2020.

Témata: Škoda | Škoda VisionC
Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Ford svolává 550 tisíc vozů k opravě. Zaparkované auto se může rozjet

19.07.2018 08:27 Detroit - Kvůli vážnému problému s řadicí pákou svolává Ford Motor v Severní Americe zhruba 550…

Rolls-Royce vyvíjí speciální pohon pro létající taxi, zvládne rychlost 400…

16.07.2018 08:51 Aktualizováno Farnborough - Britská strojírenská firma Rolls-Royce navrhla systém pro létající taxi. Letoun…

Japonsko vytvoří regulace pro aeromobily, létat mají už v roce 2023

04.07.2018 07:28 Tokio - Zvláštní rada v Japonsku, ve které usednou technologičtí vývojáři a ministerští úředníci,…

OBRAZEM: Motoristická výstava Legendy přilákala tisíce lidí

10.06.2018 19:05 Praha - Na Výstavišti v Holešovicích dnes odpoledne skončil pátý ročník motoristické výstavy…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější o Autonovinkách

reklama
reklama